UNDERBART!

2012-01-24 @ 23:08:56
Förlåt för den dåliga uppdateringen igen men jag känner mig helt död efter att inte ha fått någon sömn på flera dagar.
Blev ju att jag sov hos Brian inatt iaf. Vi gick upp tidigt imorse för att han skulle till tandläkaren och gullig som jag är följde jag med honom eftersom att jag ändå hade studiedag. Sedan hälsade vi på hans gamla lärare också innan vi hoppade på bussen. Jag hoppade av i brastad och lille tjockisen åkte till skolan.

Nu ligger jag i sängen hos mamma med Rebecka som redan sover, tråkig...
Så nu ska jag kolla på underbara sex & the city och sedan försöka sova jag med, upp tidigt imorgon som vanligt.
Hoppas ni alla har haft en underbar dag och får en underbar natt (känner att det blir lite mycket underbar nu, men vafan.. UNDERBAR!)
Hahaha jaja, nu ska jag sluta vara jobbig.

Skriver imorgon.
Puss på er!

Never mind min feta röv, men jag ramlade typ ner ur sängen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0