vänner är det värdefullaste man har

2012-01-28 @ 14:51:48
Tänkte bara säga till er att ta vara på era vänner, dom är det bästa man någonsin kan ha. Kanske inte såna vänner som bara stannar några veckor och sedan aldrig ens hör av sig igen, men äkta vänner!
Dom som alltid stannar kvar, vad som än händer finns dom alltid där för dig och gör precis allt dom kan för att just du ska må bra.
Jag har turen att ha många sånna vänner. Vill bara att ni ska veta att ni är guld värda och jag älskar er!
Ibland förstår jag verkligen inte hur ni står ut med mig och mitt tjat om småsaker, men på något konstigt sätt gör ni det ändå.

Hoppas att alla ni där ute också har sånna vänner. Det behöver inte vara 10 stycken, det räcker att man har en vän som man vet alltid ställer upp för en.
paulus kristus
musse
zoya
per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0