fiskminne

2012-07-27 @ 01:19:00
Det här med minne verkar inte riktigt vara min grej. Men det ligger väl i släkten antar jag.. Träffa min släkt i 20 minuter och ni springer därifrån så fort ni kan! Haha, men jag gillar dom ändå!
     
Jaja, jag glömde ju totalt bort att blogga igår. Tänkte precis gå och lägga mig men ska bara skriva lite snabbt först.
Igår gick jag upp för att hinna till jobbet klockan 8, men 10 minuter innan jag ska dra smsar Johan och säger att vi börjar 9 istället.. Sedan jobbade jag iaf till typ halv 3 tror jag klockan blev. Kommer inte ihåg vad jag gjorde då haha, men lite senare drog jag iaf bort till Mella. Tänkte ta sista bussen hem men det blev istället att jag sov där. Vi stekte lax och gangstrade som vanligt, standard! 
Sedan kom Petter över en sväng och typ vägrade gå hem när jag ville sova haha. 
     
Imorse kom farmor och hämta mig eftersom att jag skulle börja jobba klockan 10 (egentligen 8 men flyttade fram det lite hehe..) 
Efter jobbet blev det massa sol innan jag tog bussen hit till Uddevalla för att träffa min lilla mamma som jag knappt sett sen vi kom hem från Turklandet.
    
Nej, nu ska jag försöka sova så jag kommer upp vid 9 imorgon, jag och mamma ska åka och sola hela dagen, trevligt trevligt!
Puss på er och godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0