i see me through your eyes

2012-06-11 @ 10:03:31
Sitter i skolan och gör typ ingenting.
Idag ska vi ju egentligen till skogen och tälta med klassen, men av lite olika anledningar ska jag inte med, så sedan blir det väl hem och plugga för teknikprovet på onsdag. Klarar det inte så går jag och dränker mig!
Ska alldeles snart göra ett prov i datorteknik också, får hoppas på att det går bra. :)

Helgen har vart helt okej om man inte tänker på att vi typ regnade bort på Smögen i fredags, baaajs. Jaja, lika bra det så vi kunde dra hem tidigt och mysa istället. Känns bäst så när man är trött och mår dåligt!
I lördags åkte vi till mig och kollade på Avatar i 3D med Dainius, John och Salinda. Sedan sov hjärtat hos mig som alltid hehehehehe.

Ska sluta tjata och börja plugga nu istället, fick skitont i magen på typ två sekunder, buhuu.. :(
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0