oh no she didn't..

2012-06-08 @ 09:35:20
Uuuuusch, känner mig helt död idag! Sitter i skolan och väntar på tråkig matte, orkar verkligen inte. La mig typ 2 inatt och har knappt sovit nånting, döööööö! Världens hemskaste mensvärk också, vill bara hem och gömma mig under täcket hela dagen!!! Men jag överlever väl..

Jaja, ska sluta klaga och försöka vara positiv istället! 
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Brian vill att jag hänger med till smögen och firar alla studenter osv, men jag känner mig verkligen inte taggad för det när jag är såhär trött och har denna hemska värken i magen.. Så vi får se helt enkelt!
Nu ska jag försöka plugga lite snabbt till ett prov som jag ska göra någon gång under dagen. Ska också göra en redovisning och ha muntligt nationella i engelska, wish me luck!
Smile, it can change people's lifes! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca Nilsson

Hejsan!



Nu är veckans blogg utseed, kolla om det blev du, annars kan du vara med igen http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment:)

2012-06-09 @ 16:25:48     URL: http://rebeccahnilsson.blogg.se/
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-11 @ 08:38:51     URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0