school

2012-03-06 @ 10:00:24
Sitter i skolan trött som ett as efter en seg natt med en tjockis som tar halva sängen och hela täcket.. Längtar tills klockan blir halv 11 så jag kan äta, börjar bli hungrig nu!
Slutar halv 4 idag och då blir det bussen hem direkt för att äta lite snabbt och sen ner på stan igen.
Ska prata med en och sen antagligen träffa Elin en liten stund så det blir nog bra.
Tror nog jag ska rensa min mobil lite sen också eftersom att Pontus kollade igenom alla mina 1500+ bilder igår samtidigt som Svante höll fast mig så jag inte kunde göra nåt. Hahaha, så jävla pinsamt! Speciellt med alla oseriösa egobilder och lite annat som finns där..
Nej, nu ska jag vara duktig och försöka jobba.
Skriver senare ikväll antagligen. Puss!
Hahaha, egotjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0