the best of us can find happiness in misery

2012-03-20 @ 16:01:55
Har inte mycket att skriva just nu, inget alls egentligen.. Sitter hemma i min säng med träningsvärk, mensvärk och huvudvärk. Go kombination eller hur? ;)
Gick hem från skolan tidigt idag eftersom jag börjar bli jättesjuk. Kändes som att jag hade feber och allting bara snurrade, usch! Tror jag har lågt blodsocker eller nåt för det händer ofta att allt bara börjar snurra. Om jag äter nåt då så blir det bra igen nån timme eller två sen händer samma sak igen. Åh, fml!
Väntar iaf på mat nu och sen måste jag ner till stan och göra en grej bara innan jag åker hem och iaf försöker städa mitt rum, vi får väl se hur det går.. Måste plugga lite också så får se vad jag hinner.
Brian skulle kanske sova här ikväll också. Hoppas det, saknar honom och på nåt sätt mår jag alltid bättre när jag har han i närheten =)

Slänger upp en bild från i söndags när vi gick runt lite i skogen och gick upp på ett högt berg och kollade på den fina utsikten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0