when we stand together

2012-03-19 @ 09:38:40
Sitter i skolan och känner mig lite som en zombie just nu, så jäävla trött!
Kollar på massa olika hotell och så också. Ångest? Ja! Hahah.. Det finns ju så sjukt mycket att välja på!
Ska antagligen till Turkiet i sommar igen, jag och mamma satt och kollade på olika hotell i nästan två timmar igår. Vi tänkte åka 24 juni, men nyss såg jag att om man åker till exakt samma hotell 25 juni istället blir det 1900 kr billigare! Så det blir antagligen då!
Tur det, för då hinner jag vara hemma på midsommar och crousingen dagen efter, och sen kommer jag hem morgonen den dagen som jag och min andra halva har ett år tillsammans!
Minus några dagar men det räknas inte;)

Nu ska jag mobba Viktor lite =)
Puss på er!
Ja, jag har extrem hängröv på den sista bilden. Men jag har faktiskt på mig farfars mjukisbyxor så jag får skylla på det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0