MÄTT

2012-05-11 @ 23:05:00
Sitter i Brians säng mätt och go efter massa tårta osv. Plutten fyller ju faktiskt år idag så då får man göra ett undantag eller hur?;)
Förlåt igen för den dåliga uppdateringen men jag glömmer bort hela tiden att jag ska blogga, och när jag väl kommer på det så vet jag inte vad jag ska skriva.. Jaja, nu skriver jag iaf hehe!
Den senaste veckan har nästan bara varit skola, träning och mys med pojken, helt okej! Hade ju gärna haft ännu mer tid till mys men nu har vi ju hela helgen på oss. Okej, ingen bryr sig ett dugg men jajaja..

Glömde min dator hemma så har inga bilder alls eftersom att tjockisen har typ 7 bilder på hela sin dator. Ska försöka skriva imorgon när vi är hemma hos mig.
Men nu ska jag fortsätta kolla lite på facebook osv till tjockisen kommer tillbaka, har ingen aning vad han gör eftersom han gick iväg för typ en halvtimme sen..
Hoppas att alla får en bra kväll, PUSS!
bild i repris som sagt, men det får duga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0