Back to school

2013-08-20 @ 09:41:52
Hej! 
Jag vet att jag är värdelös på att uppdatera, men efter senaste inlägget har det hänt väldigt mycket jobbiga saker så jag har inte haft någon lust att skriva. Vill inte ta upp det här men allting börjar bli bättre nu så jag hoppas bara att det håller i sig :) 
Sitter i skolan nu, första dagen på över 14 månader. Känns jävligt segt och är hur trött som helst men vi ska snart sluta så jag får väl hålla ut hehe. Ska försöka få upp bilderna på det jag köpte i Ullared senare idag eller imorgon. Ska visa vad jag beställde hem från elf också tänkte jag men vi får se hur det går med det haha..
 
Men lite kul har iallafall hänt sen sist. Jag var nere i Falkenberg med några kompisar och kollade på Stefan och Krister. Hade hur kul som helst! Men 8-9 timmar i buss hade jag lätt klarat mig utan, menmen :)
Ska försöka skriva mer sen men känner jag mig själv rätt blir det nog inte så haha ... Jaja, ha en bra dag allihopa! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0