Godnatt

2013-06-04 @ 01:57:57
Hallådär
Uppdateringen har väl inte vart på topp det senaste men jag har ju varit sjuk och då finns det ingenting att skriva tycker jag. Mår iallafall bättre nu.
I lördags hade jag en riktigt mysig eftermiddag och kväll med min älskling. Vi åkte ner till havet och grillade och hade mysigt. Påväg hem stannade vi och pratade med min kusin Johan ett tag också, alltid lika roligt! 
Sen gick vi hem, la oss i soffan och mös framför 2 filmer med chips och dipp innan vi gick in och la oss i sängen och mös tills vi somnade. 
 
Igår var vi nere hos Peter. Jag hjälpte faktiskt till lite i garaget (!!!!!) och sen gick jag och Peter ut med Snobben en sväng. 
Idag åkte jag till mamma för att sova här inatt. Vi var ute och cyklade runt lite här så det blev 9km, inte jättemycket kanske men helt okej när man inte är helt frisk än. 
 
Imorgon ska jag till skolan en sväng sen kör mamma ner mig till gymmet, ska kötta som aldrig förr! Vill få tillbaka kroppen jag hade innan jag blev sjuk.. Värdelöst att just choklad ska dämpa panikångest!! Varför inte typ gurka istället? Hade ju iallafall varit nyttigare haha!!
 
Ha det superbra allihop så hörs vi snart igen! :)
Random bilder från dom senaste dagarna, har världens skönaste katt som sover på rygg 24/7 haha =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0