Snabbt tråkigt inlägg

2013-05-14 @ 13:21:03
Hallå!
Sitter i skolan nu och ska egentligen vara med på en lektion men eftersom att dom har nationella så sitter jag typ bara och grejar lite på datorn, redigerar bilder och sånt. Ska snart åka en snabbis till IKEA med mamma. Dom har inte ens haft öppet en vecka och jag är där för andra gången, standard!! Haha
 
Sen ska jag hem till mamma och dansa, dansa och dansa! Imorgon är sista träningen innan uppvisningen, hoppas verkligen att jag kan vara med!! 
Och senare ikväll kör mamma mig bort till Linn så ska jag sova där inatt, blir säkert jättekul! Ska busa med hennes lilla kattunge som vi hämtade i söndags, min lilla buse blev riktigt svartsjuk haha..
 
Skriver mer senare, pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0