sommarkänslor

2013-05-17 @ 16:53:57

Förlåt för dålig uppdatering, har inte riktigt kommit in i det igen så glömmer lätt bort!

I onsdags var det ju iallafall sista träningen innan uppvisningen och jag längtar ihjäl mig haha! Vet inte hur det kommer gå bara med tanke på att jag knappt kunnat vara med på några träningar men det ska nog gå bra ändå.
Igår var jag och hjärtat ute i Lysekil och gjorde riskettan, ett steg närmare körkort!! Sen åkte vi hem till honom och sov där, mysigt!
Idag vaknade vi vid 12 och låg kvar i sängen och gosa ett tag innan vi gick upp och åt frukost. Han skulle åka till Göteborg så Eddie körde hem mig och jag handlade med pappa. Sen har jag bara fixat lite hemma och just nu sitter jag utanför ica och väntar på söta farmor. Ska hjälpa henne med lite saker sen blir det solaaa!! Och efter det träning hela kvällen tills hjärtat kommer!

Förlåt för långt och tråkigt inöägg men orkar inte bry mig så mycket när jag använder mobilen.
Puss

https://cdn2.cdnme.se/2008628/6-3/pic_5196440eddf2b3353682b9f8.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0