Dag 2 – Morgon rutiner

2013-11-21 @ 19:08:37
Vet inte riktigt vad jag ska skriva på denna faktiskt. Just nu har jag inte någon speciell morgonrutin eftersom att jag sover bort typ halva dagen och när jag väl går upp är det inte något som jag brukar göra varje dag. 
Men när jag går i skolan brukar jag gå upp och äta innan jag väljer och tar på mig kläder. Sedan brukar jag tvätta ansiktet och borsta tänderna, borstar håret och om jag sedan har tid och lust sminkar jag mig. 
Det är väl ungefär det jag brukar göra skulle jag tro. 
 
När jag tvättar ansiktet brukar jag använda lite olika produkter, men en av dom bästa är en serie från yves rocher. Tycker produkterna är grymma och dom funkar jättebra för mig och min hy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0