Dag 8 – Ett pinsamt minne

2013-11-27 @ 19:13:08
Haha, finns så många pinsamma saker jag gjort, är expert på att skämma ut mig! 
Så kan inte välja bara en men kan berätta lite snabbt om två saker iallafall som var väldigt pinsamt..

Jag stog med några kompisar och väntade på bussarna efter skolan nån gång när vi gick i nian, och när jag skulle gå hem så vände jag mig om utan att kolla, och helt plötsligt gick jag rakt in i en jävla lyktstolpe som stog 10 cm bakom mig.. Det stog väl kanske 200 personer där i närheten och självklart såg kollade alla på mig och skrattade, hahhaa....
 
En annan gång var jag och mella i Åby med husvagnen, och på kvällen var vi ute och gick lite, sedan var båda två jätte kissnödiga men det fanns inget bra ställe så det slutade med att vi bara satte oss en liten bit från vägen för det var ändå ingen där. Då kommer det ju såklart en buss och stannar kanske 10 meter ifrån oss, helt full med folk och massor som går av.. Vad ska man göra när man redan sitter där med byxorna nere, är ju lite svårt att bara sluta kissa och springa därifrån hahaha... Men roligt var det iallafall! När vi väl hade blivit klara och fått upp byxorna igen sprang vi in bakom några buskar tills alla hade gått hahahahh.
Bilderna är tagna en liten bit från där vi kissade haha. Vi sprang också runt och letade efter lyckans kiosk, men hittade den inte :( hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0