Glossybox November

2013-11-28 @ 19:55:25
Fick hem min senaste glossybox idag. Tyckte det var helt okej produkter, som vanligt haha. :)
 
Botanics shine away ionic clay mask
Originalprodukten är 100ml och kostar 79kr.
"Oceanisk lermask som absorberar överflödig olja och detoxar din hud. Leran drar ut djupt rotade orenheter utan att torka ut och huden blir mjuk, len och riktigt ren efter användning."
Emite makeup DAMS-damson black
Detta är originalprodukten som kostar 170kr.
"Svart och oerhört högpigmenterad ögonskugga från svenska makeupmärket Emite Makeup. Pigmentet är mikroniserat vilket gör applicering enklare och skapar ett jämnt och fint resultat."
Batiste dry shampoo xxl volume
Originalprodukten är 200ml och kostar 79kr. Detta är 50ml.
"Torrschampo som även ger volym samtidigt som det rengör håret och ger det en fräsch doft mellan tvättarna. Ditt hår får mer stadga, massa volym och blir enklare att styla!"
Naobay oxygenating cream moisturizing
Originalprodukten är 50ml och kostar 279kr. Detta är 30ml. 
"Härlig universalkräm som skyddar, återfuktar och mjukgör. Plantextrat och ekologiskt vegetabiliska oljor såsom nypon-och mandelolja hjälper till att stärka hudens beskyddande barriär."
Oriflame wonder lash mascara
Detta är originalprodukten som kostar 155kr.
"Oriflames bästsäljande mascara tar dina ögonfransar till en ny nivå. Mascaran lyfter, böjer, förlänger, ger volym och separerar - allt i ett. En unik 3D-borste ger varje frans fantastisk definition."
 
Har redan provat denna och den verkar faktiskt superbra! Men hade hellre fått något annat än en mascara eftersom att jag redan har så många. Har 10 öppnade som jag använder just nu och sen har jag 7 andra oöppnade som bara ligger och väntar.. Men ja, det blir väl 8 nu då antar jag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0