HAUL: Elf

2013-11-18 @ 21:36:53
Fick även hem ett paket från elf idag. Har beställt därifrån några gånger innan. Denna gången har jag beställt direkt från elfs egen sida, men det går också att beställa på många andra sminksidor, till exempel ikatehouse och beatyjoint :)
Priset varierar lite beroende på vart man bestället det, men det mesta är väldigt billigt. Jag kommer skriva priserna som är på elfs egen hemsida.
Vill ni ha bra smink till ett billigt pris kan jag verkligen rekommendera att kika på elfs produkter. =)
 
 
 
Total face brush €1.50 = ca 14 kr.
Blending eye brush €1.50 = ca 14 kr.
Eye crease brush €1.50 = ca 14 kr.
 
Smudge brush €1.50 = ca 14 kr.
 
Eyelid primer - pearl €1.50 = ca 14 kr. Har redan två stycken i andra färger och tycker dom är grymma!
Shimmer eyeliner pencil - iconic ivory €1.35 = ca 12 kr.
Precision liquid eyeliner - black €3.75 = ca 34 kr.
Mineral lipstick - natural nymph €5 = ca 45 kr.
Mineral lip liner - peachy €3 = ca 27 kr.
Tone correcting concealer - ivory €1.50 = ca 14 kr. Många tycker inte alls om denna men för mig funkar den super! Har redan 4 andra här hemma, 2 nästan tomma!
Blush with brush - shy €2.50 = ca 22 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0