HAUL: Yves Rocher

2013-11-18 @ 19:34:39
Som jag sa fick jag hem 2 paket idag. Det ena är från Yves Rocher, som ni kanske förstår på rubriken hehe.. 
Är lite ny på det här med haul men så svårt kan det ju inte vara, eller hur? ;)
Tänkte iallafall lägga upp bilder på allting, och sen skriva vad det kostar.
Kan tyvärr inte säga om produkterna är bra eller inte eftersom att jag inte har provat någon av dom än. Men jag kan säga att allihopa luktar supergott, förutom kanske nattkrämen, den luktar inte något speciellt.
 
Förlåt för värdelös kvalite på bilderna men vet inte vad som har hänt med min kamera, har en 12,1 megapixelkamera men bilderna ser ju knappt ut som 7 megapixel.. Jaja, det får jag leva med :)
 
Perfumed shower gel cacao collection 25:- för 300ml.
JDM deo lavendel 25:- för 50ml.
Cooling mask cranberry 35:- för 50ml.
Fruity scrub apricot 35:- för 50ml.
 
RIche creme night. Denna fick jag med gratis bara för att jag beställde :) 
Tester för 15 olika produkter 19:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0