Natti

2013-11-25 @ 02:20:47
Förlåt att det bara kom upp ett inlägg idag men har verkligen inte haft någon lust att skriva. 
Jag och älsklingen har nyss sett på en film och nu ska han äta litegrann sedan ska vi nog lägga oss och mysa och sova. Finns det något bättre än att somna och vakna upp brevid den man älskar allra mest? Eller ja, jag har ju båda mina älsklingar hos mig, den ena brevid och den andra nere på mina fötter eller mellan mina ben oftast, haha så mysigt!

Imorgon kommer min psykolog (eller vad man ska kalla det) från bup hit så det blir till att gå upp "tidigt." Men det får man väl leva med. Efter det ska jag nog städa lite igen, känns som jag inte gör något annat.. Men det blir lika stökigt igen efter 5 minuter typ.. Ska ta hand om massa tvätt och lite annat sånt tråkigt också, men det måste ju göras. 
Sen hoppas jag att farmor kommer hit och lagar mat till oss, kan aldrig få för mycket av hennes underbara mat! 
Också kommer det ju ut ett nytt avsnitt av walking dead inatt så det måste vi se på! OBSESSED!! 
 
Men nu har jag inget mer att skriva, vi hörs imorgon! :)
Utfyllnad.
Bild från när jag och Paulus Kristus Pilatus busade ute i mitt garage för länge sen, saknar dig tjejen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0